zondag 17 maart 2013

Rumbl, een nieuw stoer kinderkledingmerk

Rumbl! Let's make some noise.

Coolekinderkleertjes.nl is druk bezig met het uitbreiden van het assortiment. Eén van de nieuwe merken die te koop zijn bij Coolekinderkleertjes.nl is Rumbl.

Rumbl is stoer, hip, eigentijds en van Nederlandse bodem. Rumbl past dus perfect bij Coolekinderkleertjes.nl!

Rumbl is het nieuwe kinderkledingmerk van Vasa International. Rumbl! maakt stoere, comfortabele kinderkleding voor kids van 2 tot 14 jaar.

Toen ik Rumbl vorig jaar op internet tegenkwam, heb ik meteen een afspraak in hun showroom gemaakt, omdat ik erg benieuwd was, wat Rumbl als nieuw kinderkledingmerk toe te voegen had.
En ik moet zeggen, ik was blij verrast toen ik de collectie zag!


De zomercollectie heeft als belangrijkste kenmerken originaliteit, humor, intense kleuren, een super kwaliteit en is bovenal heel draagbaar.


En wat ik zelf het allerbelangrijkste vind; alles is onderling heel goed combineerbaar! Met enkele kledingstukken uit de collectie maak je met gemak diverse leuke combinaties, zodat je kids steeds weer anders voor de dag kunnen komen!
Eén ding is voor mij zeker; mijn kinderen zullen komende zomer zeker de blits maken in diverse Rumbl outfits!



Intussen is ook de wintercollectie ingekocht en deze is minstens zo stoer als de zomercollectie!



Ik zal jullie de komende weken in dit blog verrassen met diverse gave Rumbl! combinaties.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten