woensdag 6 juni 2012

Stoere kinderkleding

Op het gebied van kinderkleding is er heel veel te koop. Je kunt het zo gek niet bedenken of het is op de markt. Van heel klassiek tot sportief of super stoer en alles er tussen in.

Als je je kinderen in een bepaalde stijl wilt kleden, zijn webshops met kinderkleding een uitkomst. Je kunt rustig op het internet rondkijken, en gericht zoeken op de stijl of het merk dat je zoekt, zonder dat je winkel in, winkel uit hoeft, met kinderen die het meestal na de eerste winkel al niet meer leuk vinden!

Als moeder van een zeer stoere meid en 2 niet minder stoere mannetjes, was ik zelf meestal op zoek naar stoere kinderkleding die dan volgens mijn dochter ook nog cool moest zijn, dus vooral niet roze, want dat is voor meisjes!


Omdat het zoeken naar kinderkleding wel  een erg leuke hobby werd, heb ik er soort van mijn "2e beroep" van gemaakt. November vorig jaar ben ik zelf met een webshop voor stoere kinderkleding begonnen: www.coolekinderkleertjes.nl.
Dit ook tot groot genoegen van mijn dochter, die nu bijna nooit meer mee hoeft naar de stad om kleding te kopen!

Bij www.coolekinderkleertjes.nl kun je terecht voor stoere kinderkleding van o.a. Design Heroes, Relaunch, Uncle Bill, Name It, Go Beets, VinRose , Funky XS en Retour. Maar ook voor mooie, schattige babykleding van o.a. imps&elfs, KidzArt en Kidscase.
Je vind er zowel outlet collecties als nieuwe collecties en altijd met een leuke korting op de originele prijs!

Dus ben je op zoek naar stoere, coole kinderkleding, neem dan eens een kijkje bij www.coolekinderkleertjes.nl!

Groetjes,
Yvette






 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten